Terminy i zasady

Dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzyli nas Państwo dokonując zakupów w sklepie mebleogrodu.pl. Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje dotyczące terminów realizacji zamówień oraz obowiązujących zasad zakupów, które mają na celu zapewnienie jasności i komfortu każdej transakcji.

Terminy realizacji

Produkcja i przygotowanie zamówienia:

  • Część naszych produktów (np. poduszki ogrodowe) jest wytwarzana na indywidualne zamówienie przez polskich rzemieślników.

  • Czas produkcji zależny jest od aktualnego obłożenia i zwykle wynosi od 1 do 3 dni roboczych.

  • Każde zamówienie przechodzi kontrolę jakości, a następnie jest starannie pakowane.

Czas oczekiwania na odbiór przez przewoźnika:

  • Po przygotowaniu, paczki są przekazywane kurierowi (InPost lub inny wskazany w zamówieniu).

  • Zazwyczaj przesyłka zostaje odebrana przez przewoźnika w ciągu 24 godzin, jednak w okresach wzmożonego ruchu (np. święta, długie weekendy), czas ten może się wydłużyć.

Czas dostawy:

  • Standardowy czas dostarczenia przesyłki przez kuriera to 1 dzień roboczy, jednak w niektórych przypadkach może on wynieść do 2 dni roboczych.

  • W wyjątkowych sytuacjach niezależnych od nas (np. warunki atmosferyczne, opóźnienia przewoźnika) czas ten może się nieznacznie wydłużyć.

🕒 Maksymalny łączny czas realizacji i dostawy: do 5 dni roboczych.

Zasady zamówień

  • Każde zamówienie jest potwierdzane mailowo – prosimy o sprawdzenie poprawności danych oraz adresu dostawy.

  • W przypadku konieczności zmiany zamówienia, prosimy o niezwłoczny kontakt pod adresem e-mail: kontakt@mebleogrodu.pl lub telefonicznie: +48 571 504 211.

  • Zamówienia złożone w dni wolne od pracy (weekendy, święta) są realizowane od najbliższego dnia roboczego.

Pozostałe informacje